Asiakas- ja läheiskysely: tyytyväisyys palveluihimme säilyi vahvana

Piirroskuvia aspan asiakkaista ja työntekijöistä.

Aspa Palvelut Oy on julkaissut vuoden 2024 asiakas- ja läheiskyselyn tulokset. Tutkimus osoittaa, että asiakkaidemme ja heidän läheistensä tyytyväisyys palveluihimme oli edelleen vahva myös tänä vuonna.

  • Asiakkaat: NPS 50 (2023: 49), onnistumisen keskiarvo 4,5/5
  • Tilaaja-asiakkaat: NPS 53 (2023: 59), onnistumisen keskiarvo 4,3/5
  • Läheiset: NPS 57 (2023:48), onnistumisen keskiarvo 4,3/5
  • Kokonaisarvio: NPS 52 (2023:53), onnistuminen 4,4/5

Tutkimukseen vastasi 725 asiakasta ja 114 läheistä, ja saimme arvokasta palautetta niin onnistumisistamme kuin kehityskohteistammekin. Tutkimuksen toteutti WheelQ.

Kiitosta saimme erityisesti:

  • Henkilökohtaisesta tuesta ja huolenpidosta
  • Arjen sujuvuuden tukemisesta ja joustavuudesta
  • Hyvästä yhteistyöstä ja avoimesta viestinnästä
  • Mukavasta ja turvallisesta asuinympäristöstä

Kehityksen painopistealueet:

  • Yksilöllinen huomiointi ja kommunikaatio
  • Yhteisöllisen toiminnan kehittäminen
  • Asuinympäristön viihtyvyyden parantaminen
  • Työntekijöiden työhyvinvointi ja sitoutuminen

“Asiakkaidemme, heidän läheistensä ja tilaaja-asiakkaiden positiivinen palaute on meille suuri kunnia. Tyytyväisyys tukeen ja apuun oli asiakkailta 93 % ja läheisiltä 90 %, mikä vastaa pitkän aikavälin tavoitteitamme. Avoimen vuorovaikutuksen ansiosta olemme voineet kehittää palveluitamme jatkuvasti. Vuoden 2024 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset osoittavat, että yhteinen työ kantaa hedelmää. Kiitos kaikille asiakkaillemme ja heidän läheisilleen rakentavasta yhteistyöstä”, sanoo Aspa Palveluiden asiakkuusjohtaja Mika Thessman.